Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Odwiedź agencję marketingową Kraków - skorzystaj z usług fachowców

Działania reklamowe powinny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to zespół twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, billboardów, stoisk targowych bądź folderów. Agencja reklamowa przygotuje także ciekawe, unikalne teksty na stronę www firmy, a także opracuje strategię interakcji z klientami poprzez popularne portale, jak Twitter, Facebook i Instagram.

Do jakich firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, targów czy sympozjów wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnej i harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację warsztatów integracyjnych lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich działań reklamowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]