Pozycjonowanie – co warto o nim wiedzieć?
Zleć pozycjonowanie i optymalizację
Pozycjonowanie stron internetowych to wielorakie działania, które mają na celu poprawienie widoczności stron w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Dodatkowym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, usługi bądź produktu.
Google ocenia wszystkie witryny www na podstawie w przybliżeniu 200 różnorodnych czynników. Wynik tej ewaluacji wpływa na to, na której pozycji strona bądź jej podstrona pokaże się w SERP na dane słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uznają np. jakość treści, linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), a także responsywność.
Wyszukując w przeglądarce Google jakąkolwiek frazę, użytkownik dostaje wykaz stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na wpisane hasło. Jakie strony pojawią się w wynikach wyżej niż inne? Przeważnie te, których zawartość jest odpowiednio nasycona właściwymi słowami kluczowymi. a jednocześnie niepowielona z innych witryn. Na pozycje wpływ ma także poprawnie wykonane kodowanie, prędkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, lecz i desktopowej), a także ilość stron internetowych zamieszczających odnośniki do naszej witryny.
Czy warto przekazać pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony www firmie SEO?
Google regularnie uzupełnia algorytm, zatem warto powierzyć optymalizację oraz pozycjonowanie stron i sklepów www specjalistom. Wyśmienitym wyborem jest agencja SEO posiadająca kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz również marketingu internetowego oraz programowania. Powierzając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które także zwiększą przychód firmy.
Pozycjonowanie – usługa na miarę współczesności
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż usług albo wyrobów firmy. Decydując się jakikolwiek biznes niewyobrażalne jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej bądź ją uruchomić, jednak nie dbać o jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w staraniach o dotarcie do kolejnych klientów. Według statystyk prawie 97% klientów sprawdza w internecie opinie o lokalnych markach, co jasno wskazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu albo strony w Top10 wyników wyszukiwania znacząco zwiększa szansę, iż internauta zdecyduje się na naszą ofertę.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]